خدمات عکاسی مدلینگ

عکاسی مدلینگ

مدلینگ… کاری که اینروزها بسیاری از جوانان ما به آن علاقه دارند. برای گرفتن عکسهای مدلینگ نباید لزوما مدل باشید. میتوانید فقط به این گونه عکسها علاقمند بوده و آنها را در آلبوم شخصی خود نگه دارید.

اما عزیزانی که این کار را به صورت حرفه ای و در زمینه های مختلف نظیر مدلینگ لباس، مدلینگ شال و کلاه، مدلینگ عینک و غیره انجام میدهند میتوانند با اعتماد کامل به آتلیه عکاسی پاکوتا واقع در ستارخان و پاسداران و با توجه به نمونه کارهای مدلینگی که این آتلیه در گذشته انجام داده است به آن اعتماد کرده و عکسهای مدلینگ خود را به ما بسپارند

عکاسی مدلینگ یا عکاسی فشن یک اصطلاح است که بیانگر گرفتن عکس های محسور کننده از یک مدل خانم یا آقا میباشد و تمامی تمرکز این نوع عکاسی بر روی مدل است.تقریبا برخی از عکس هایی که در حال حاضر گرفته می شود از نوع فشن میباشد. البته گرفتن این نوع عکس در مقایسه با رقابتی که در میان عکس ها هست ، کار راحتی نیست.در عکاسی مدلینگ یا عکاسی فشن اگر سوژه درست انتخاب گردد تجهیزات دارای اهمیت زیادی نمیباشد.

هدف در عکاسی مدلینگ و عکاسی فشن فروش یک کالا یا محصول می باشد. بنابراین مدل و کالای مورد نظر بگونه ای انتخاب میشوند که نقاط قوت کالا بیشتر به چشم بیاید و نقاط ضعف آن کمتر.

آتلیه عکاسی پاکوتا به شما کمک میکند تا صحیح ترین و بهترین ژست ها و فیگورها را انتخاب کنید و دقیقا همان عکسی که مورد نظر شماست را بگیریم.در عکاسی مدلینگ و عکاسی فشن تمایل به سمت نوگرایی و سبک های مدرن میباشد به همین دلیل عکاسان عکس روز با دقت و ظرافت بسیار ، سوژه را مورد نظر قرار میگیرد و با بکار بردن بهترین ترکیب نورپردازی بهترین عکس را برای شما به ارمغان می آورد.دراین نوع عکاسی ژست و فاصله مناسب با دوربین تا سوژه هم بی تاثیر نمیباشد.در حال حاضر عکاسی فشن یا عکاسی مدلینگ علاوه بر فضای استودیو در فضای باز هم انجام می شود که بر جذابیت عکس می افزاید.

همانطور که در بالا اشاره شد در این سبک از عکاسی ژست و پوزیشن سوژه ، دکور مناسب و درنهایت نورپردازی حرفه ای نقش بسزایی در کیفیت عکس دارد و باعث ایجاد خلق آثاری هنرمندانه میگردد.

برای مشاهده نمونه کارهای عکاسی مدلینگ و یا رزرو وقت ، با تلگرام ما در ارتباط باشید

interface تماس با تلگرام

0 نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

code