خدمات عکاسی جشن تولد در منزل و مکان مورد نظر شما

اجرا و عکاسی از مراسم جشن تولد کودکان و بزرگسالان با دکورهای متعدد و جذاب تخصص ماست 

خدمات عکاسی جشن تولد

حتما شما هم دوست دارید تا یک جشن تولد دوست داشتنی برای کودک خودتون برگزار کنید تا خاطره اون همیشه در ذهنش باقی بمونه. آتلیه پاکوتادر کنار شماست تا خودتون هم بتونید از جشنتون لذت ببرید. اجرای دکور تولد با تم دلخواه شما، گروه های هنری، موسیقی، سرگرمی، بادکنک آرایی، انواع تن پوش های عروسکی، میوه آرایی، کندی بار، منوی فینگر فود مخصوص جشن تولد و … .

حتی اگه خودتون اجرای مراسم جشن تولد رو تو خونه یا … به عهده گرفتید میتونید عکاسی حرفه ای یا فیلم برداری مراسم جشن تولد رو به ما بسپارید

سورپرایز ما برای شما و مهمونای جشن تولد عکس های تکی یا دسته جمعی هست که توی همون جشن گرفته میشه و همون جا چاپ میشه.حتی میشه همون جا روی تخته شاسی چسبونده بشه و به عنوان یادبود به تک تک میهمان ها داده شه

مراسم جشن تولد یک روز در سال اتفاق می افتد و اگر خاطرات آن را زنده نگه دارید همیشه تازگی آن احساس شادابی و طراوت بی نظیری به شما و کودک دلبندتان خواهد داد .
شاید سال آینده فرصت و شرایط خوبی برای برگزاری یک جشن تولد ماندگار پیش نیاید .

 

یکی از علاقه مندی های افراد داشتن عکس های حرفه ای با دکور های متنوع است ولی به دلیل اینکه امکان انتقال تجهیزات عکاسی و نور پردازی از آتلیه به محل های مختلف و با وجود نور های طبیعی مختلف کاری دشوار است میتوان از سرویس آتلیه سیار استفاده نمود . 

 

آتلیه سیار عملا همان آتلیه واقعی است ولی با این تفاوت که  تجهیزات عکاسی و لوازم نور پردازی در محیط مورد نظر شما و یا محیط از قبل تعیین شده قرار گرفته و این امکان وجود دارد که عکاس با فیگور های بسیار مختلف از سوژه عکاسی نماید .
امکان رتوش و چاپ عکس نیز در همان محل نیز وجود دارد و این به شادی مهمانان مخصوصا در مراسم عروسی و جشن تولد می افزاید .

امکان چاپ عکس به صورت فوری با نهایت کیفیت در همان محل نیز وجود دارد ( هر عکس 30 ثانیه ) – عکس های فوری فقط در سایز 10 در 15 براق با ماندگاری بسیار بالا هستند و میتواند بهترین هدیه فوری برای شرکت کنندگان در مراسم شماست

از جمله مواردیکه در آن از آتلیه سیار استفاده میشود :

آتلیه سیار در مراسم عروسی
آتلیه سیار جهت عکاسی مدلینگ / فشن / اسپرت
آتلیه سیار در مدارس و مهد کودک ها
آتلیه سیار در جشنواره های و همایش های ارگانی

 

تفاوت عکاسی حرفه ای و عکاسی غیر حرفه ای در مراسم

در عکاسی با دوربین خانگی بیشتر اوقات این عکس در هارد کامپیوتر شما باقی می ماند و هیچ گاه عکسی نخواهد بود که بتوان آن را چاپ نمود .
در عکاسی با دوربین خانگی شما هیچ گاه از نورپردازی استفاده نمی کنید و در عکس خود سایه های زیادی خواهید داشت که به عکس شما لطمه می زند .
در عکاسی با دوربین خانگی ، شما به عنوان میزبان و یا افرادی که شما مسئولیت عکاسی را به ایشان میدهید به دلیل حرفه ای نبودن و نداشتن وقت کافی ، لحظات بسیار مهم و خاصی را از دست می دهند ، این لحظات دیگر قابل برگشت نیستند .
هیچ گاه با دوربین های خانگی امکان عکاسی از جزئیات مراسم نیست ، لنز های متنوع در دوربین های عکاسی حرفه ای ، امکان تصویر برداری از تک تک جزئیات مراسم را دارند .
صدها ژست و یا فیگور برای عکاسی از کودکان و مراسم جشن تولد وجود دارد که فقط با دانستن آن میتوانید خوب عکس بگیرید و گرنه فشار دادن دکمه دوربین کار سختی به نظر نمیرسد .

تفاوت فیلم برداری حرفه ای و غیر حرفه ای از مراسم

فیلم برداری از مراسم هر چند خوب هم باشد اگر توسط افراد غیر حرفه ای فیلم برداری شوند بیش از 60 % از لحظات و مواقع غیر مهم نیز فیلم برداری میشوند  که این قسمت ها در مونتاژ و میکس فیلم از بین میروند و شما در انتها فقط لحظات اصلی مراسم را مشاهده می کنید .
در فیلم برداری با دوربین خانگی و یا موبایل های با کیفیت ، شما به عنوان میزبان و یا افرادی که شما مسئولیت فیلم برداری را به ایشان میدهید به دلیل حرفه ای نبودن و نداشتن وقت کافی ، لحظات بسیار مهم و خاصی را از دست می دهند ، این لحظات دیگر قابل برگشت نیستند .
در بیشتر مواقع افراد غیر حرفه ای به نور محیط مراسم ، توجه چندانی نمیکنند و به فیلم برداری می پردازند ، این نوع فیلم بدون مونتاژ و تنظیم درست نور توسط نرم افزارهای حرفه ای عملا فیلم خوبی برای یادگاری نگه داشتن نیست .
در صورتی که با گوشی موبایل خود فیلم برداری کنید مطمئن باشید این فیلم فقط در گوشی موبایل قابل مشاهده است و هیچ گاه تبدیل به فیلمی ماندگار نخواهد شد .

پاکوتا با افتخار اعلام مي نمايد كه نمونه كارهاي مختلفي را با مبالغ مختلف براي شما آماده نموده است تا بتوانيد به راحتي انتخاب درست را انجام دهيد .
براي مشاهده نمونه كارها حتما هماهنگي قبلي نياز است .
امكان ارسال نمونه كار بصورت ارسال cd و يا ارسال كليپ با برنامه تلگرام يا واتساپ وجود ندارد .
اين اطمينان را به شما مي دهيم كه كليه گروه هايي كه آتلیه پاکوتا با آنان همكاري مي نمايد ، حرفه اي و متعهد هستند .

یک هشدار مهم

بیشتر مراسم جشن تولد در منازل و سالن های اجتماعات برج ها انجام میشود ، به جهت امنیت و ایمنی خانواده و صحت انجام خدمات ، به افرادی که دارای محل ثابت و تلفن ثابت هستند بهتر و راحت تر میتوان اعتماد نمود .
(شماره تلفن های اعتباری ، پيج هاي اينستاگرام تضمین و اعتباری برای برگزار کنندگان و ارائه دهندگان خدمات مجالس ایجاد نمی کنند مگراطلاعات کافی از نوع اجرا و نیروی های اجرایی وی داشته باشید .